Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat brukt penicillin( selexid) for urinveisinfeksjon og på fredag var ett vennepar , samboern og jeg på stand up så vi tok oss noen øl. jeg pleier alltid å få mens i løpet av helgen tok en test på torsdag og den var negativ tok en ny på søndag og den var klart positiv... så nå sitter jeg her og er litt nervøs for jeg har ikke ett symptom på at jeg er gravid ... før jeg fikk dattern min mistet jeg to ganger i uke 5....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for dette. Det er slettes ikke uvanlige at gravide får urinveisinfeksjon, og de fleste tar da selexid. Det er så vidt jeg vet ufarlig. At du tok en øl eller to tror jeg heller ikke du skal bekymre deg for. Tenk på hvor mange som ikke har oppdaget at de har vært gravide før langt ut i svangerskapet, som har både drukket og røyket, og det har gått helt fint. Det viktigste er at du ikke drikker mer fra nå av. Det vil helst gå bra:-)

Skrevet

Enig med Lillebolla. Dette går nok bra :) Ikke bekymre deg, bare hold deg unna fra nå av, og kos deg med den lille i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...