Mikkemafian Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Så en plass her tidligere at noen hadde råd for å få vekk merker på laminatgulv. Kan noen repetere dette, vær så snill. Ble blendet av at det er så fint med mørke gulv (ANGRE ANGRE). Nå synes jeg det er umulig å få bort flekkene!!!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Samme problem her. Kommer også "vaskestriper", altså flekker når jeg vasker gulvet. Har hørt vann og salmiakk er tingen. Grønnsåpe og annen såpe skal man holde seg unna. Ellers bør man bruke lite vann, og gå over med tørrmopp med en gang etterpå. Blitt litt bedre etter at jeg begynte med det.
Mikkemafian Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Ok, kaste ut grønnsåpn altså!! Blir gæern jeg.. Takk for svar. Kjøper salmiakk i morgen. Burde være unødvendig å moppe etter at gulvet er vasket for svarte.. Grrrr
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det er noe dritt =( ikke bruk mye salmiakk i! Salmiakken tar fettflekkene da ihvertfall.. Men de der j*** vannflekkene (blir sånne hvite merker/spor etter moppen) er noe dritt. jeg vasker, skrubber, tørrmopper, vasker, tørrmopper... Men blir allikevel ikke helt bra!
Mikkemafian Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Vi har parkett i 2. etg, og det er så utrolig mye letter å holde rent. Ser rent ut i hvert fall!!! Så når alle ungene er født og blitt store, så bytter vi.. Eh tenke langt frem..=
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ikke bruk grønsåpe!! Zalo er godt på laminat, eller eget laminatvaskemiddel. Tørr moppen så mye som mulig, helst i sentrifuge- og gjerne helt tørr over. Jeg HATER min laminat, men vasker den nesten aldri heller- kun flekker. Også blir det sann der forbannede flekker om folk går med fuktige sokker eller svetter på bena av den. Enda en grunn til at jeg og sambo bruker innesko... Kommer aldri til å anbefale laminat til noen ever, ser ingen gode grunner for det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå