Gå til innhold

Ukonsentrert på jobb - flere som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bli så ukonsentrert på jobb... Først var det tre måneder med kvalme og trøtthet som gjorde at jeg ikke helt klarte å yte maks, nå er jeg opplagt og frisk men veldig ukonsentrert. Føler jeg ikke får gjort noe fornuftig - spesielt i begynnelsen av hver uke.

Har to spennende jobber som jeg trives godt i (to halve stillinger), men nå har gravidtankene begynt å surre rundt i hodet mitt. Vil helst bare sitte og se på at magen vokser... Neida, men vil ut av kontoret, ut i det fine været, gå og trene, jobbe i hagen, være sammen med barna mine. Alt annet enn å sitte inne på kontoret og jobbe. Det fine været må kanskje ta noe av skylda, men jeg føler plutselig så lite mening ved å være på jobb. Jeg skal jo uansett ha permisjon om noen måneder :) Hva skal jeg gjøre for å finne tilbake arbeidslysten? Tiden går jo ekstra sakte når man venter på at helgen skal komme hele tiden, eller påskeferien... Har bare lyst til å lese om alt som har med graviditet å gjøre - enda dette er mitt tredje barn og jeg vet det meste fra før! var slik de andre gangene også, det skal sies. Men hva gjør jeg? Føler meg så treig, får dårlig samvittighet overfor kollegaene mine som må holde ut med min slette arbeidsinnsats...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg SÅÅÅ godt igjen!!

Akkurat sånn er jeg også.

Fantastisk å være gravid!

Litt dumt at jeg ikke klarer å konse bare, for det fører til konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort noe særlig på jobben.

Skrevet

Kunne nesten ha skrevet dette innlegget selv! Veldig ukonsentrert. Hvorfor sitter jeg her og svarer på dette innlegget f.eks.?!? ... ;)

Nei, konsentrasjon og arbeidslyst er ikke det jeg har mest av om dagen.

Skrevet

Jaaaaa!!! Noe helt forferdelig!!!!

Får ikke gjort noen ting som helst for tiden.. huff... dårlig samvittighet ja....

Skrevet

Signerer her... Selv om jeg "bare" er student da.. Klarer ikke å være så tilstede som jeg skulle. Og samvittigheta ja, den kan jo ta knekken på den beste :S

Skrevet

Kjenner meg absolutt igjen!!!! Sitter her og leser og svare rpå innlegg og er generelt ikke mye med på jobben om dagen.. å sitte foran pcen er det jeg har absolutt minst lyst til å gjøre om dagen.. og det merkes på arbeidsmengden som bare hoper seg opp..

Skrevet

JAAAAAAAAA....

Kunne skrevet akkurat det innlegget jeg også... vil bare være hjemme og pusle ute og inne, og nyte at jeg faktisk er mindre kvalm i alle fall.. fortsatt sliten, men burde fint klare å gjøre en innsats på jobb. Har en fra før jeg, men har lyst til å være hjemme og "se på at magen vokser" jeg og ;-)

Skrevet

Jeg VET!! Jeg får nesten ikke gjort halvparten av det jeg skulle ha gjort når jeg er på jobb. Nå er jeg "heldigvis" sykemeldt, så nå kan jeg konsentrere meg om meg selv og lille-gutt. Må innrømme at jeg kanskje tenker litt for mye på graviditeten, men jeg forsøker å ikke mase for mye på andre, som gubben. Da holder jeg meg heller her inne og prater med dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...