Gå til innhold

Ang sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vurdert frem og tilbake om jeg skal sykemelde meg helt. Er 60 prosent sm nå. Jeg er 24 uker på vei. Grunnen til at jeg vil sykemelde meg helt er fler grunner. En er at jeg går i behandling på sykehuset for spiseforstyrrelser. Har slitt med dette i 15 år snart, er temmelig lei. Har endelig fått en behandling som jeg føler kan hjelpe meg, men den krever alt. I tillegg har jeg en sønn fra før på 3,5 år, som krever sitt. Sover ikke særlig godt om nettene, og har lave jernlagre. Summen av dette gjør at jeg gruer meg for jobb. Har en jobb som krever tålmodighet med barn, noe jeg heller ikke føler at jeg er fullt ut i stand til nå. Likevel synes jeg dette er vanskelig.. Liker ikke å fraskrive meg mitt ansvar på jobb.. Vet at når jeg ikke er der, så er det ingen andre som gjør jobben for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synes jeg at du skal tenke på deg og dine. Og nyte den siste tiden du har igjen av svangerskapet! Det høres ut som om du har nok å stri med om du ikke skal bli mer stresset av jobben!

Skrevet

Sykmeld deg - og det uten det minste sport av dårlig samvittighet!! Tenk på deg selv og barna dine, dere kommer i første rekke :o)

Lykke til!!

Skrevet

Du må ikke ha dåli samvittihet.. Sykemeld dæ, og kos dæ i svangerskape... Du har grunner nok i massevis te å vær sykemeldt:)

Skrevet

Takk for positiv støtte jenter! Hjelper godt..

Skrevet

syns du trenger og fortjener å være bare opptatt av magen og storebror jeg. bruk resten av svangerskapet til å glede dere sammen og forberede familieforøkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...