Gå til innhold

Er rødhårede jenter mere kåte enn andre jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler liksom den på kroppen, og kan være litt frustrerende til tider.Jeg er selv rødhåret. Ekstra deilig når man er sammen med en mann som man nyter sex sammen med! Men når han er på jobb så må jeg finne på andre ting for å få tankene over på noe annet.

Jeg er forresten den samme anonyme som la inn den www.redtube.no linken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Nei, ikke godt å si. Selv er jeg brunette, så kan ikke uttale meg. Fins sikkert noe forskning på det, hvis du virkelig lurer:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rødhårede jenter er mindre pene.

De jeg har sett har blek melkehvit hud og lyse vipper og bryn.

De har ofte også fregner, mange av dem, det synes jeg ikke er pent.

Å så blir de enda værre om someren, da de blir røde i huden i stedet for brune.

 

Vet om ei rødhåret jente som er mye mere kåtere enn jeg noen gang har hørt om, så du skal ikke se vekk i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Jeg er rødhåret, men vet ikke om jeg er kåtere enn andre... Vi har et bra sexliv, og syns også det er lenge hvis det går mer enn 3 dager mellom hver gang. Men vet ikke om det er "unormalt" iforhold til andre hårfarger.. ;) Har selv en samboer som jobber mye borte, og jeg kjenner det også godt på kroppen etter en uke alene, men aner ikke hvordan andre hårfarger i samme situasjon har det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare svare deg her, som sagt, jeg er rådhøret, men blir absolutt brun om sommeren og fregnene jeg har holder seg søtt over nesen. Men mange som deg, tenker rosableke mennesker med to sorte hull i pannen til øyne og hele kroppen full av fregner. Ville bare si at det finnes flere "typer" rødhårete!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Fuckface

 

Nei, jeg tenker ikke sånn. Men de JEG har SETT er sånn. Å det finnes helt sikkert flere typer rødhårete jenter, nekter ikke på det. MEN DE JEG HAR SETT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg lite om andres kåthet, men jeg er rødhåra og tviler på at jeg er noe mer kåt en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... har ikke du sånn aparat som forteller deg om du er kåt? og hvordan du ligger an i forhold til alle andre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Annonse

På 3.3.2008 den 13.51, Anonym bruker skrev:

Jeg synes rødhårede jenter er mindre pene.

De jeg har sett har blek melkehvit hud og lyse vipper og bryn.

De har ofte også fregner, mange av dem, det synes jeg ikke er pent.

Å så blir de enda værre om someren, da de blir røde i huden i stedet for brune.

 

Vet om ei rødhåret jente som er mye mere kåtere enn jeg noen gang har hørt om, så du skal ikke se vekk i fra det.

Vel, Lindsay Lohan var jo rådeilig før hun ødela seg helt, og tar jeg ikke feil, så er hun nok ikke så lite kåt heller😅

Anonymkode: dc17c...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, Lindsay Lohan var jo rådeilig før hun ødela seg helt, og tar jeg ikke feil, så er hun nok ikke så lite kåt heller😅

Anonymkode: dc17c...d2f

11 år gammel tråd

Anonymkode: 5e343...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 år gammel tråd

Anonymkode: 5e343...206

Lurer på hva den personen googlet for å få frem denne tråden? 🙄

Anonymkode: 04c7e...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hva den personen googlet for å få frem denne tråden? 🙄

Anonymkode: 04c7e...63d

var nok en lettere forstyrret person som først dro frem tråden, hvorpå admin har vært inne og slettet innlegget hans. Men, da var tråden alt kommet opp...

Anonymkode: 5e343...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 år gammel tråd

Anonymkode: 5e343...206

Du, det ser jeg òg. Jeg har ikke Googlet fram dette... Den lå under Anonym forum/skravle som noen timer gammel. Tydeligvis noe galt med forumet da... Dette høres helt fjollete ut, men det er i allfall det som er sannheten. 

Anonymkode: dc17c...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, det ser jeg òg. Jeg har ikke Googlet fram dette... Den lå under Anonym forum/skravle som noen timer gammel. Tydeligvis noe galt med forumet da... Dette høres helt fjollete ut, men det er i allfall det som er sannheten. 

Anonymkode: dc17c...d2f

Det er nok ikke du. Var som sagt en lettere forstyrret person som har letet den frem. Men, innlegget hans er blitt slettet. 

Anonymkode: 5e343...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ikke du. Var som sagt en lettere forstyrret person som har letet den frem. Men, innlegget hans er blitt slettet. 

Anonymkode: 5e343...206

Det var jeg som skrev om Lindsay Lohan... Men jeg er ikke spesielt forstyrret, bare lesbisk😅 Prøver bare å være ærlig.

Anonymkode: dc17c...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er rødhåret det motsatte av rødstrømpe hva gjelder sex.

Så fort man kommer innom temaet sex med en rødstrømpe får man mer lyst til å gå ut på et jorde å sortere gråstein.

Anonymkode: 4d66a...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår, og følte veldig på i oppveksten at rødt hår og blek hud ble sett på som fryktelig stygt, så jeg følte meg stygg. Å være brun og ha lyst går ble sett på som pent. Sto om det i alle blader: «slik gjør du de stygge hvite beina dine klare til sommeren». Jeg gikk aldri i skjørt og kjoler. Hatet mine bleke slanke bein.

Så ble jeg eldre og svært populær hos skikkelig kjekke menn! Jeg skjønte ikke noe. De synes jeg var vakker og hadde modellkropp. De synes lys hud var nydelig og som porselen. Viste seg at det var andre jenter som var opptatt av at man skulle være så  brun, ikke mennene :o :) 

Mannen min mente jeg var som den stygge andungen. En svane vokst opp blant ender. At jeg var nydelig og vakker og han gråt fordi jeg ikke forsto det selv fordi jeg følte meg så stygg etter mange år med mobbing.

Nå ser jeg også at jeg er pen. :) sånn typ 9 av 10 på skalaen. 

Anonymkode: 651af...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. For en tråd. Det ut som den tiltrekker seg en blanding av kåte menn som utgir seg for kvinner, navlebeskuende sutredamer med og uten rødt hår og andre gærninger.

Anonymkode: f26ae...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var jeg som skrev om Lindsay Lohan... Men jeg er ikke spesielt forstyrret, bare lesbisk😅 Prøver bare å være ærlig.

Anonymkode: dc17c...d2f

Nei, du misforstår 😂 Det var en forstyrret person før deg som dro frem denne tråden. Innlegget hans er allerede slettet. Og man trenger forøvrig verken være lesbisk eller forstyrret for å syntes hun er sexy 😂

Anonymkode: 5e343...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du misforstår 😂 Det var en forstyrret person før deg som dro frem denne tråden. Innlegget hans er allerede slettet. Og man trenger forøvrig verken være lesbisk eller forstyrret for å syntes hun er sexy 😂

Anonymkode: 5e343...206

Ok, skjønner, tror jeg. Hun var sexy😅

Anonymkode: dc17c...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...