Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ste sønnen min på 11 er her annenhver uke, kommwer hver fredag.

Han kom nå på fredag, og jeg skulle sette på en maskin med mørk 40 fant jeg 3 bukser der... bytter hver deg plutselig!

Hører med til historien at vi ikke har tørketrommel, og er 5 stykker i familien når han er her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var de vel flekkete da, eler så har han en esktra renslig periode. Min på 6 bytter bukse stort sett hver dag, for de er som regel flekkete på kvelden. Selv skifter jeg ca annenhver dag.

Skrevet

Neida, de var helt rene.

Men gutten har aldri tålt møkk!

Skrevet

Jeg får forsvare han litt, for jeg er nok litt sånn jeg også. Noen av oss bare er sånn, og vi er det ikke for å være vrange :)

Skrevet

Det kommer an på hva slags bukse det er. Er det joggebuksa jeg traver rundt i hjemme kan jeg ha den både i 3 og 4 dager. Er det en bukse jeg har hatt på på handletur en hel dag eller på besøksrunde går den som regel i skittentøysdunken etter 2 dager.

Men jeg må innrømme at jeg som regel ikke bruker den samme buksa i bhg 2 dager på rad. Vet ikke helt hvorfor, men liker at jenta mi ser stelt og ren ut. Så da går den også i dunken. Ellers går barna med buksene 2 dager viss de ikke er skitne.

Skrevet

Mener det er en grense på 2 dager hvist ikke man har trent eller møkket den til.

MÅ FÅ TØRKETROMMEL SNART!!!!

Skrevet

Kjenner mange som bare bruker buksa en gang uansett, og regner med at de vasker barna sine like ofte.

Har heller ikke tørketrommel. Gutta på 3 og 4 bytter hver dag etter de kommer fra bhg. Men det er tynne fleece bukser som tørker over natta. Kan ikke faren spørre han hvorfor han bytter så ofte?

Jeg gjør ikke det selv. Lufter buksa og legger den tilbake i skapet om den er ren og pen, spesielt arbeidsklær. Skifter selv med en gang jeg kommer hjem til hjemmeklær.

Skrevet

Hvis ikke buksa er møkkete så ser jeg ingen grunn til å vaske de etter to dagers bruk... 4 dager tror jeg er grensen min om de er rene så lenge da. Men det skal sies at etter at man fikk barn blir buksene merklig nok møkkete med en gang. Føler jeg alltid har en flekk på buksa i løpet av dagen og da vurderer jeg om jeg skal ha den en dag til alt etter som hva vi skal gjøre den dagen. Ser ingen grunn til å ta på meg ren bukse hvis jeg skal være hjemme hele dagen liksom! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...