*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er litt stolt mamma nå ja. Flinke jenta mi på 2 1/2 ville ikke ha bleie på inatt=) Og det gikk så fint=) Var oppe og tisset en gang i femtiden på morgenen. Ikke en eneste dråpe i sengen=) Får håpe det fortsetter på samme måte gitt=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Ja ikke sant, er utrolig imponert, trodde virkelig ikke at hun skulle holde seg tørr en hel natt.
NoDoubt Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Kjempe flott:D Er deilig å bli kvitt bleiene. Håper minste på 2 ¨år blir tørr i sommer, da har vi ikke bleie barn mer:-)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Det var en flink jente =) Utolig hvor fint det går når de får bestemme slikt selv.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Ja ikke sant=) Men her er det på'n igjen om noen måneder da=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Åååååå sååå fliink!!! Gratulerer med bleiefri jente! Lengter etter at eldste min skal bli tørr..vi har prøvd i ca 2 år...men, ingen suksess. Han er 3 år og 3 mnd :-(
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Åååååå sååå fliink!!! Gratulerer med bleiefri jente! Lengter etter at eldste min skal bli tørr..vi har prøvd i ca 2 år...men, ingen suksess. Han er 3 år og 3 mnd :-(
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Så kjedelig å prøve så lenge da=( Har vært heldig med jenta her. Hun bare sluttet helt plutselig av seg selv på dagen og rett før jul. En dag skulle hun helt plutslig ikke ha på seg bleie=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Høyres jo kjempeflott ut! Det høyres ut som ein drøm ;-) (Var forresten ikkje meininga at det innlegget mitt skulle komme to ganger...skjønner ingenting, trykte jo berre ein gang)
Hot Midget ! Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Såå kjekt! Og så så liten, kjempeflink:) Jenta mi sov også for første gang uten bleie i natt, gikk kjempefint. 3 år og 2 mnd hun da,men uansett:) herlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå