Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som skal det i dag?;)

på st.olav?

jeg skal det kl 15.45:)

kanskje jeg treffer noen av dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh.. Heldig du da!!:) Jeg ringte i forrige uke for å få omvisning på St. Olav, men det var fullt i lang tid framover, så det ble ikke noe omvisning på oss før jenta kommer.

Skrevet

Jeg var faktisk på omvisning før jul allerede. Jeg bestilte meg time da jeg var på ordinær UL.

Skrevet

ja veit, helt sinnsykt til ventetider hehe..jeg ringte å bestillte for lenge sidn;)heldigvis,,,hehe..alt man vil være med på må bestilles i det du er blitt befruktet hehe. sånn som 3d ul.å kurs.å omvisning.haha.så det ble bare omvisning på oss.restn er booket i lange tider:)

jeg kan legge inn et innlegg her da etter at jeg er komme hjem,om det er noe interressant;)

Skrevet

det var lurt av deg:)man må være ut i god tid:)

Skrevet

Jeg skal også på omvisning i dag!! Men i Drammen da.. Hvor langt er dere på vei?

Begynner å bli mer virkelig nå dere, at vi snart skal føde!! spennende :o)

Skrevet

Ja, du må fortelle hvordan det var der:) Skal følge med om det kommer et innlegg jeg:) Fikk beskjed om at hvis vi ringte en ettermiddag så kunne vi kanskje få en "privat" omvisning, men de kunne ikke love noe, var vanskelig å si hvor mye "trykk" det var på føden:)

Venter spent på oppdatering!!=)

Skrevet

Er 36+6:) Gleder meg, begynner å nærme seg nå ja!!!=)

Skrevet

så spennende..masse lykke til du også;)

jeg er 36 uker;)kjenner jeg kommer til å bli litt nervøs i dag he he:)men gleder meg mest da;)

Skrevet

Jeg er 35+5 blir morro!! lykke til alle sammen :)

Skrevet

ja tror nok de har mye å gjøre neppå der ja;)

kanskje vi får se en fødende kvinne borti gangen he he..da blir jeg nervøs tror jeg;)med tanke på at d strax er min tur;)

ser du er like langt som meg;)kanskje vi havner på føden samtidig;)

å oppdatering kommer vettu;)

Skrevet

da har jeg vært på omvisning;)

var ikke så mye som ble sagt som jeg ikke visste fra før egentlig hehe..

men veldig kjekt å få sett fødestua å utstyret:)

lurer på hvordan jeg skal komme meg oppi det evt badekaret jeg hehe..jaja

de hadde jo til og meg stereoanlegg på fødestua:)så vi kunne bare rocke vilt sa hun he he..gjøre det man ville for at man kunne få slappet av og slikt:)så tror nok detta skal gå greit jeg;)

men det eneste problemet var det nye opplegget deres ang stenging av den ene avdeliga på natt å helg,fra mars en gang.sånn at kanskje noen må føde på orkanger, om jeg forsto det riktig, men alle skulle visst bli tatt i mot å få hjelp ja:)de skulle ha like mye bemanning uansett om de hadde en eller to avdelinger..men man kontakter jo uansett føden før man drar noe sted før fødseln:)så da får man pratet me de..:)

Skrevet

Hehe.. Hadde de mange badekar der?:)

Høres ut som det er ganske bra der da, blir spennende å se:)

Håper virkelig jeg ikke føder på natt og helg da, får knipe igjen til dagen etterpå, hehe:)

Skrevet

på hver fødestue ja;)hadde de badekar.deilig da;)

nei vi får knipe igjen i helgene framover he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...