-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 flere som skal det i dag? på st.olav? jeg skal det kl 15.45:) kanskje jeg treffer noen av dere?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Åhh.. Heldig du da!! Jeg ringte i forrige uke for å få omvisning på St. Olav, men det var fullt i lang tid framover, så det ble ikke noe omvisning på oss før jenta kommer.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg var faktisk på omvisning før jul allerede. Jeg bestilte meg time da jeg var på ordinær UL.
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 ja veit, helt sinnsykt til ventetider hehe..jeg ringte å bestillte for lenge sidn;)heldigvis,,,hehe..alt man vil være med på må bestilles i det du er blitt befruktet hehe. sånn som 3d ul.å kurs.å omvisning.haha.så det ble bare omvisning på oss.restn er booket i lange tider:) jeg kan legge inn et innlegg her da etter at jeg er komme hjem,om det er noe interressant;)
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 det var lurt av deg:)man må være ut i god tid:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal også på omvisning i dag!! Men i Drammen da.. Hvor langt er dere på vei? Begynner å bli mer virkelig nå dere, at vi snart skal føde!! spennende )
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ja, du må fortelle hvordan det var der:) Skal følge med om det kommer et innlegg jeg:) Fikk beskjed om at hvis vi ringte en ettermiddag så kunne vi kanskje få en "privat" omvisning, men de kunne ikke love noe, var vanskelig å si hvor mye "trykk" det var på føden:) Venter spent på oppdatering!!=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Er 36+6:) Gleder meg, begynner å nærme seg nå ja!!!=)
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 så spennende..masse lykke til du også jeg er 36 uker;)kjenner jeg kommer til å bli litt nervøs i dag he he:)men gleder meg mest da;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er 35+5 blir morro!! lykke til alle sammen
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2008 ja tror nok de har mye å gjøre neppå der ja;) kanskje vi får se en fødende kvinne borti gangen he he..da blir jeg nervøs tror jeg;)med tanke på at d strax er min tur;) ser du er like langt som meg;)kanskje vi havner på føden samtidig;) å oppdatering kommer vettu;)
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2008 da har jeg vært på omvisning;) var ikke så mye som ble sagt som jeg ikke visste fra før egentlig hehe.. men veldig kjekt å få sett fødestua å utstyret:) lurer på hvordan jeg skal komme meg oppi det evt badekaret jeg hehe..jaja de hadde jo til og meg stereoanlegg på fødestua:)så vi kunne bare rocke vilt sa hun he he..gjøre det man ville for at man kunne få slappet av og slikt:)så tror nok detta skal gå greit jeg;) men det eneste problemet var det nye opplegget deres ang stenging av den ene avdeliga på natt å helg,fra mars en gang.sånn at kanskje noen må føde på orkanger, om jeg forsto det riktig, men alle skulle visst bli tatt i mot å få hjelp ja:)de skulle ha like mye bemanning uansett om de hadde en eller to avdelinger..men man kontakter jo uansett føden før man drar noe sted før fødseln:)så da får man pratet me de..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Hehe.. Hadde de mange badekar der? Høres ut som det er ganske bra der da, blir spennende å se:) Håper virkelig jeg ikke føder på natt og helg da, får knipe igjen til dagen etterpå, hehe:)
-dållmax- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2008 på hver fødestue ja;)hadde de badekar.deilig da;) nei vi får knipe igjen i helgene framover he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå