Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 vi står mellom kalvefilet, hjortefilet, storfefilet og entrecotkamm..... hva hadde dere valgt? syns dette er så vanskelig : (
mom-to-be Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ikke vanskelig i det hele tatt for min del! DEFINITIVT hjortefilet:-) De andre er jo mer "hverdgslige" for de aller fleste. Dessuten syns ihvertfall jeg at villtkjøtt er mye bedre
Mamman til Mari Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Henger meg mom-to-be, hadde helt klart gått for hjortefilet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det spørs på hvilken årstid du skal gifte deg på.... hjorte filet er litt mere høstbetont enn de andre....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 du bør i alle fall droppe entrecotkammen, har en tendens til å være seig og senete. Hva skal du ha til forrett og dessert? Er litt viktig at hovedrett passer til disse.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 til forrett blir det nok laks og dessert regner jeg med jordbærmousse. ser det er flest som ville tatt hjort så da blir det nok det : ) takk for svar og hjelp.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Ang hjortefillet, så hadde jeg droppet det hvis bryluppet er mens jeg enda går gravid. Matportalen anbefaler sterkt å ikke spise vilt kjøtt. Helstekt indrefileet av storfe, råstekte rattepoteter, sauterte rotgrønnsaker, og bakt tomat. Med en god saus /rødvinssaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå