Gå til innhold

Hva skal dere i påskeferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på hytta med mamma og pappa fra onsdag til mandag, Gleder oss veldig. Skal bli godt å slappe av, spise masse godt, å gå på skiturer med kakao, appelsiner, kvikklunch og grille pølse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til svigerforeldrene mine :o)

Skrevet

Være hjemme og se på alle hyttefolkene som stresser seg på butikken hver dag for å kjøpe avisen ;-D

Ellers så blir det vel det vanlige, avslapping, ute i snøen, kanskje litt scooterkjøring

Skrevet

Vi skal på hytten vi også. Håper å få litt besøk i løpet av påsken.. Alltid koselig med besøk. Ellers skal vi stå på ski, ake og kose oss. Håper på fint vær da=D

Synes det er koselig med påske jeg da..

Skrevet

Vi skal ikke gjøre noenting og det passer meg fint - for ellers går det i ett her. Blir en tur ned til stranden kanskje - for å grille:)

Skrevet

SIlje: har du tid til påskeferie da?? Har ikke du en oppgave å skrive kanskje?? ;P

Vi skal nedover til foreldrene mine, pluss at jeg og samboeren skal ta Color fantasy til kiel:)

Skrevet

Blir det strålende vær tenker jeg vi ender på hytta, åpne den for sommern. Men vi får se!!!

Skrevet

Vi skal først til mamma og pappa, og så skal jeg på husmorferie. Gå på fjellet med hunder i 5 dager sammen med to kompiser:)

Skrevet

Hihi samme som deg Bærta å babyn. Bor i Øyer så her blir det nok mange turister i påska. Sønnen vår skal til foreldrene mine og sambo skal snekkre på huset. Jeg er høygravid da så jeg skal vel pakke en sykehusbag og forberede meg litt til april når babyen kommer.

Skrevet

Vi skal kose oss i tyskland=) Shoppe masse i München og så ta en tur på legoland før vi tar color fantasy hjem fra Kiel=)

Barna gleder seg skikkelig=)

Skrevet

Har termin 11. april. Skulle ønske vi fikk til å reise på hytta, men jeg vet ikke om jeg tørr. Er 15-20 min med snøscooter...

Skrevet

Hei Hege:) Er du her du å ja:)

Joda, holder på med oppgaven;) Men skal faktisk ta meg 1 uke fri i påsken:D Det blir goodt!

Går d bra med deg?

Skrevet

vi skal til syden:) jippi:)

Skrevet

Vi skal på hytta til mamma og pappa - så håper på fint vær.. Akebakke og skiløyper rett utenfor hytteveggen, og ikke mange andre turister.. :o)

Skrevet

Jada..Det er jeg vettu:)

Det går greit med meg..Litt sløv fortiden. skrev nesten ikke noe sit uke. Men skjerpe meg denne uken og neste for skal klare å være ferdig med første utkastet til påske slik at jeg får tatt med fri ja..:)

Skrevet

Va det æ å tenkt. Ska gjør mæ færdig me teoridel å drøftingsdel t påske tenkt æ..iallefall første utkast av det. E egentlig godt i gang...sjøl om æ ikke gjør så my hver dag. Men sjer at d kjæm t å bli vanskelig å begrens antall ord:)

Skrevet

Vi skal til svigers, fra fredag til søndag :) gleder meg, det blir første gang snuppa er på besøk hos farmor og farfar.

Skrevet

Skal til svigers en tur:) Så være hjemme og SLAPPE av...

Skrevet

På hytta til svigers i Oppdal, gleeeeder meg;0)

Skrevet

Vi skal på hytta fra onsdag til søndag å bare kose oss:) Bli varta opp av besteforeldre, gå turer og rett og slett bare kose oss med masse godt og være masse ute :)

Skrevet

Skal til campingvogna som står ved Hunderfossen:0) Gleder oss masse enten været blir sånn eller slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...