Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

onsdag den 27.02 begynte riene mine sånn ved 1700 tiden, ganske vonde og regelmessige fra første stund, etter en varm dusj dabbet de av noe, men valgte alikevel å sende den kommende storesøstertil barnepike, sånn i tilfelle. riene kom sjeldnere utoverkvelden og når jeg la meg var de nesten borte, sto opp å gikk litt rundt, la meg ved halv 2 tiden, ett par sterke rier kom , sovnet, våknet av ett vondt "spark"(føltes nesten sånn ut) å en kneppelyd, vannet gikk halv 3. ringte føden og ordnet oss. fremme på sykehuset ca ti over 3 å ble koblet til denne maskinen de måler hjerteslag og rier, satt med den til ca kvart på 4, jordmor lurte da på om vi ville reise hjem, kunne jo ta opptil 3 dager etter vann avgang sa ho, sjekket ikke åpning el noe, men vi valgte å bli, spiste litt mens riene ble sterkere og sterkere, hoppet i badekaret for å få litt avslapping ved 5 tiden. jordmor kom inn ved 5 på halv 6 tiden og byttet vann, kom en kraftig rie når hun hadde gått, da bestemte jeg meg for att nå skulle jeg ha noe for smertene, skulle til å be sambo ringe på jordmoren, men før jeg rakk si noe ble jeg overassket av pressveer....sambo ringte og hun kom inn å ble rimelig sjokkert, hadde ikke ventet det sa hun etterpå å var gla vi ikke hadde reist hjem(neste gang skal jeg ikke virke så behersket som hun sa jeg var, kanskje de tar ting mere alvorlig), 05.43 hadde jeg min nydelige prinnsesse i armene.reiste hjem igjen fredag og bare kost oss hjemme i helgen hele familien..

Tusen takk for meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så kjempemasse:)

Skrevet

Gratulerer med jenta!! Hørtes ut som en veldig fin fødsel!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...