Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Oslo og kooooser meg med lunsj sammen med ei venninne:)

Vi har vært på et knallvellykket møte med bedriften vi har som semesteroppgave, og er i topphumør!

 

Etterpå skal jeg bruke uanstendig mye penger på Obabi før jeg skal hjem og kose sofaen:)

 

Tusen takk for alle varme tanker og hyggelige ord i går og i natt:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det i går da tillab?? Hvis ikke du har svart tusen ganger før og jeg bare ikke har fått det med meg da!

Skrevet

Så bra=) Du fortjener det=)

 

Det gikk bra igår kveld/natt når du dro på sjekk?

Skrevet

Høres bra ut, men hvordan gikk det igår kveld tillab?????

 

Kos deg i Oslo og med masse shopping!

Skrevet

Jeg har svart/lagt ut et innlegg i går når jeg kom hjem:)

Men, det gikk greit, de kunne ikke gi noe skikkelig svar egentlig annet enn at jeg har en småsinna UVI jeg ikke kjenner pga hvordan vesla ligger.

Utover det så skulle jeg ta kontakt ved forverring, så de kunne undersøke mer.

 

Vi har det altså finfint begge to. Vesla i magen ble målt og bippet og sjekket i alle bauger og kanter, vi ble veldig godt ivaretatt:)

 

Skrevet

Godt å høre! Tenkte på uvi når jeg leste innleggene. Hadde det forje uke jeg og, var drit vondt, kjempe bekymra for at noe var galt. Heldigvis bare uvi.... :-D

 

Kos deg på shoppings da!

Skrevet

Fint at alt er bra snuppa.

Kos deg masse i Oslo da.

 

Jeg shoppet litt på lørdag, men når jeg endelig har penger og mulighet til å shoppe....finner jeg ingenting.

Bør vel komme meg ut å shoppe litt til snart.

 

Håper du får en fortsatt fin dag.

Skrevet

Godt å høre at det ikke var verre :-)

 

Uanstendig bruk av penger i ny og ne er balsam for sjelen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...