Mam&Ama Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har i hele natt våknet opp av at jeg har hatt sterke kynnere som varer i alt fra 3 til 7 minutter. men de er ikke regelmessige. Får det nå også men det er bare 2 ganger i timen ca.. Spør her før jeg eventuelt ringer føden. For det står at kynnere vanligvis varer i 30 sek.. De siste jeg har hatt nå har vart i over 5 min.. Noen som har det samme eller? er det vanlig? Har lite lyst til å ringe føden og virke over hysterisk:P
Mam&Ama Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 Glemte å nevne at det i tillegg sprenger i underlivet:/
Smånetta 14.mai Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Mine varer i flere minutter og kan være ubehagelige og vonde. Jeg har blitt sykemeldt pga dem. KYnnere kan var lenge uten at det betyr noe, men de skal ikke gjøre vondt.Nå er jeg andregangs og vet hvordan rier kjennes ut. Men jeg ville helt klart ha ringt føden hvos jeg var deg. I det minste kan du ringe jordmor. Det er ikke noe vits i ta sjansen. Kanskje har du svake rier som ikke er blitt regelmessige ennå, kanskje har du høy smerteterskel...
Mam&Ama Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Hei. Takk for svar. Tok meg nettopp en dusj og nå har jeg konstante kynnere. Virker som de ikke vil la meg få en pause så skal ringe føden nå. Begynner å bli veldig slitsomt:/ Har ikke gått til jordmor, bare lege og han er alltid opptatt så da får jeg mase på føden istede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå