Gå til innhold

Hetetokter så tidlig????


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er 24+4 (tror jeg....) og har allerede begynt å ha litt hetetokter. Er det normalt å få det så tidlig? Trodde det hørte slutten til jeg?

Skummelt å kle av seg ennå også siden det er alt for kald luft ute. Har dere noen råd til hva jeg kan gjøre for at jeg skal slippe å svette bort alle rundt meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

*dytter* Håper det er noen som kan svare meg på dette. Ikke så veldig kult å sitte og svette når andre synes det er kaldt....

Skrevet

Dette er heeeelt normalt!! :)

 

For å si det sånn, her i huset så er det såpass forskjell på meg og sambo nå at han har lagt seg inne på et annet rom!!

 

Jeg MÅ ha vinduet oppe på natta, mens han MÅ ha det igjen! Han ligger med det tykkeste vinterteppet med helst ullpledd over om det er noen få minus ute, pakker seg skikkelig godt inni der og fryser, mens jeg har et tynt tynt sommerteppe på og svetter!!!

 

Slik har det vært hele svangerskapet her hos oss, men enda mer ekstremt nå de siste pr mnd! :)

 

Jeg klarer nesten ikke å gå med klær på inne heller, mens han bare "MÅ" fyre opp i peisen og tulle pledd rundt seg! :)

 

Så det er nok normalt ja snuppa! :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Takker for svar :-)

Var i møte med sjefene i dag og trudde jeg skulle dø... Måtte be en om å trekke for gardinene mens noen andre egentlig snakket. Klarte ikke vente 1 sekund til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...