Gå til innhold

Vannmann 31 - igjen..... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Maser" litt på deg igjen jeg... ;-)

Hadde egentlig tenkt å kjøpe strass-hjerter fra kreativt bryllup til å pynte bordene med, men så leste jeg på et innlegg her at du skulle pynte med Swarovskij krystaller. Hørtes jo enda finere ut.. :-) Har du kjøpt de på nettet? I så fall, hvor da? Og var de dyre? Høres jo eksklusivt og lekkert ut... :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å mase i vei - synes det er gøy med sånt jeg:-) Jeg har bestilt Swarovskij krystaller herfra www.wedshop.se Koster 99 Kr for 100 stk, og det synes jeg er en god pris :-) Tror det blir veldig fint - er jo en helt annen glans i disse enn i de som er av plast eller vanlig glass.

Skrevet

Takk for det, Vannmann31. De krystallene var kjempefine altså :-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortelle at jeg fikk varene fra Wedshop i dag. De leverte på under en uke og alt ser bra ut. De sendte ting i to omganger for å spare meg for porto, samt at jef i tillegg fikk med en ekstra poser med Swarovskij krystaller, som "reskompis" - virkelig god service!

Skrevet

Hvordan betalte du til wedshop?

Ser du har skrevet noe tidligere om bankoverføring eller noe...

Skrevet

Når du bestiller og går til kassen, så får du flere betalingsalternativer - men jeg fikk det ikke til likevel og kontaktet de på mail. Jeg fikk da følgende tilbakemelding:

För att betala från Norge måste man betala med banköverföring, och det är kostnadsfritt.

Eftersom det är momsfritt till Norge kommer vi heller inte räkna in det. Frakt och expeditionsavgifter till Norge blir 79 kr (se även våra kundvillkor). Och för att du ska slippa tullavgifter, så kommer vi dessutom att dela upp din beställning i två paket. Men det blir samma pris för dig.

Här är alla uppgifterna för inbetalning till vårt bankkonto. Inbetalning sker antigen via din Internet-bank eller hos bankkontor.

SEB, Karlskoga, Sverige

Kontonr:

5313-1007087

Iban-nummer:

SE5250000000053131007087

Bic-kod:

ESSESESS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...