Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Lillegutt (1år) var mye våken i natt pga. vond hoste:( Våknet hver gang han hostet og begynte å gråte, så det er tydelig at hen hadde vondt. Samme i dag, ikke like ille når han hoster, men han klarer ikke å spise fast føde:( Begynner bare å gråte, har prøvd grøt og brød. Melk drikker han
Mille** Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Har du prøvd å gi han paracet? Har han feber, redusert allmentilstand?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Ikke feber nå, men for noen dager siden. Han er i fin form ellers, ble kjempe glad når jeg kom med et fat med brødskiver på men så snart han skulle svelge begynte han å grine! Matlysten er bra og, spiser fruktpure nå
Mille** Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ville gitt han en paracet for halsvondten. Mange leger sier at vann hjelper like godt som hostesaft, men jeg har erfart at hostesaft hjelper bedre enn vann. Hvis det er slimhoste kan du prøve å gi han Solvipect. Hev hodeenden på sengen når han skal sove.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Han får efedrin, paracet mot halsvondt? funker det?
Mille** Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Javisst! Er jo smertestillende. Ofte det man får anbefalt å ta hvis man har halsbetennelse. )
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 okay! Har aldri hatt halsbetennelse;)
ape Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Jeg ville sett det ann ett par dager før jeg hadde ringt legen.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Ja da gjør jeg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå