Sussa jan 2016<3 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 hei e det flere der ute som har begynt å miste håret etter amming...??? Eg holdt på å få sjokk her i dag da eg tok meg i håret, og så at eg dro ut en hel haug med hår... prøvde en gang til og det samme skjedde, så eg tok på en annen plass det samme skjedde der.... blir jo livredd...har ikkje løst å bli skallat... har i tilleg brukt shampo og kur for hårtap,som forebyggende til denne perioden som man har etter ei stund med amming.... men det ser ikkje ut til å fungere, e det noen der ute som har fått vitamin sprøyte av legen eller noe for å hindre at alt håret faller....??? e frisør og håret e ganske viktig... har liksom ikkje så mye fra før av heller..... hilsen en som e kraftig bekymra....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 jeg har de samme problemet. Har mista mye hår etter jeg fikk lillt gutt:(
Trolleliten Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Heisa... jeg opplevde det samme som deg, men det ga seg etter noen dager...mister enda mer enn jeg gjorde før, men ikke i samme mengde. Det gir seg nok =)
mammaigjenimars Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 ta b-vitaminer:) collett b-vitaminer får du på matbutikker:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Har ikke noe med amming å gjøre. Når man er gravid mister man minimalt med hår. Dette mister man i stedet en tid etter fldselen, enten man ammer eller ikke. Så du kan kjøpe vitaminer og produkter til krampa tar deg, det hjelper null og nix!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Sliter med det samme. Dusjen er full av hår og hårbørsten. Samt alle klærne mine. Vurderer å klippe meg nå. Håret er jo blitt så tynt og rart. Funker ikke å ordne det med div styling heller.
dårlig ånde Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 jeg ammer ikke damer, har ikke gjort det på 3,5 måned og hestehalen min er glissen som få... ikke skyld på ammingen hvertfall. det er helt krise. tips og råd anyone??
Alba44 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Jeg også mistet MYE hår, men nå når sønnen min nærmer seg 9 mnd så har det heldigvis blitt mindre. Spurte frsiøren og hun sa det var veldig vanlig.
Mamma:li Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også prøvd det meste uten noe resultat, kur, shampoo, b vitaminer ol. Så fikk jeg til slutt et tips fra akupunktøren min; spis sink! 50 mg hver dag i 3 mnd. Og dette tror jeg faktisk hjelper Det er ikke skadelig å ta selv om man ikke skulle mangle det, men man får kjøpt en test på apoteket om man ønsker å sjekke først. Hun sa også at mødre som begynte med sink ofte så resultatene først på barna sine, kanskje ikke så dumt det heller!?
Pipolinchen & Amalie Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke mistet noe enda, har ein jente på fire månde. Æ er frisør og vet at det er helt normal å miste hår etterhvert. Man kan desverre ikke gjør noe med det siden det er hormonellt. De gi seg etter en sund og hår kommer tilbake. Man mister jo nesten ingenting i graviditet. Så...hode opp jenter....det blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå