Gå til innhold

Dere med litt eldre barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når følte dere at barnet deres plutselig var blitt så voksen?

Jeg har en slik følelse ovenfor 3-åringen. Han trenger jo ikke hjelp med noe. Kler seg selv, smører sin egen mat, legger seg selv, pusser tennene selv, har sine egne meninger og ideer osv.

Men kanskje jeg vil får den samme følelsen flere ganger? For hva med når han begynner på skole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har samme med 3-åringen her. Han ordner opp selv. Godt å ha lillebror på 14 mnd å passe på ;-)

Skrevet

Min eldste er syv år, og jeg kjenner på akkurat det der ganske så ofte.... særlig når han tuller, og faktisk er morsom fordi han har skjønt noe. Jeg liker det godt, men det går litt i forteste laget for meg av og til.

Skrevet

Føler stadig det...min blir 10år i mai...smører nista si selv, frokosten...er veldig selvstendig..og jeg synes tida går alt for fort...

Skrevet

jeg har ei som skal begynne på skolen til høsten jeg.. og hun har blitt stor no ja.. uff.. no er hun veldig syk.. har streptokokker og ørebetennelse.. og har ikke hørt henne klage en eneste gang.. så jeg sitter med den følesen at dette har gått fort.. hun begynner å bli stor gitt.. jeg fikk samma tankene når hun ble storesøster å..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...