Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg så nå etter å ha vært på toalettet at jeg hadde en dråpe blod i trusen, tenkte ikke noe særlig over det egentlig.. men det ble litt mer neste gang jeg var på do. Fremdeles ikke noe som kan betegnes som mye, men et par dråper kanskje... skjønner ikke hvor det kommer fra for når jeg tørker meg så er det ikke blod på papiret.. hmmm... noen som har opplevd lignende? eller som kanskje vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt føden hvis jeg var deg... Ikke for at det trenger være noe farlig, men de har mest erfaring og kan svare deg best. Kanskje de ber deg komme inn på en sjekk??

Skrevet

Kanskje du skal ringe å spørre jordmor eller lege? Greit å få et ordentlig svar på noe sånnt, her inne er vi jo bare"amatører"....

Skrevet

Jeg har stadig dråper med blod, men det har jeg hatt hele tiden og har vært inne til sjekk flere ganger. Litt irritertlivmorhals ikke noe stress.

Men hvis du ikke har hatt det før så ville jeg ha kontaktet lege for sikkerhetskyld.

Skrevet

Man skal visst ringe føden uansett hvis man blør! Så gjør det du!!;)

Skrevet

Ta et speil og sjekk først om det kan være at du blør "utenfor" inngangen der nede, altså ikke fra skjeden men fra feks et lite sår el lignende. Jeg har gjort det to ganger, noen små dråper. Begge gangene fant jeg en liten rift som blødde (kan skje feks etter sex), og behøvde verken å ringe lege eller føden!

Men - ser du ingenting som kan forklare blodet- så ring føden!!!

Skrevet

Jøss, går det hardt for seg i senga eller?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...