sveis Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Ser under at Vannmann (tror jeg det var..) skriver at man skal regne med 20 % frafall. Er det virkelig vanlig at så mange takker nei? Syns det høres veldig mye ut jeg.. Hvor mange har dere bedt, og hvor mange har takket nei?
Mamman til Mari Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hos oss har 4 stk av 92 inviterte takket nei. (Vi blir 95 med oss + sønnen vår).
ChellBell - har født! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Vi inviterer ca 45 og regner med at to par takker nei. Tror 20% er sinnsykt mye!
Junipien Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi regner med at 10% melder avbud (unntatt de vi ikke regner med kommer ut fra at de er gamle/syke/nettopp fått barn etc). Har vært i en del bryllup og nesten uten unntak er det 10% frafall.
Vannmann35 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Tror det varierer hvor mange som ikke kan komme... 20 % var noe jeg leste et sted. Hos oss er det 11 av 64 som har meldt avbud, bl.a. besteforeldre som er for gamle og syke til å komme, samt noen som bor på andre kanter av landet og i utlandet, som ser at det blir for langt å reise + for kostbart bare for en helg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 vi inviterte ca 105 og ca 15 takket nei av div årsaker. De inviterte var spredt om i hele norge og utlandet, så syntes vi fikk god uttelling
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Til oss var det kun ett par som takket nei.. helt forståelig siden ho hadde termin 2 dager etter, og bodde 10 timer unna! Også fikk vi et sykefravær kvelden før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå