Gå til innhold

Hvor mange takker nei til invitasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser under at Vannmann (tror jeg det var..) skriver at man skal regne med 20 % frafall.

Er det virkelig vanlig at så mange takker nei? Syns det høres veldig mye ut jeg..

Hvor mange har dere bedt, og hvor mange har takket nei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss har 4 stk av 92 inviterte takket nei. (Vi blir 95 med oss + sønnen vår).

Skrevet

Vi inviterer ca 45 og regner med at to par takker nei. Tror 20% er sinnsykt mye!

Skrevet

Vi regner med at 10% melder avbud (unntatt de vi ikke regner med kommer ut fra at de er gamle/syke/nettopp fått barn etc).

Har vært i en del bryllup og nesten uten unntak er det 10% frafall.

Skrevet

Vi inviterte 50 og absolutt alle kom :-D

Skrevet

Tror det varierer hvor mange som ikke kan komme... 20 % var noe jeg leste et sted. Hos oss er det 11 av 64 som har meldt avbud, bl.a. besteforeldre som er for gamle og syke til å komme, samt noen som bor på andre kanter av landet og i utlandet, som ser at det blir for langt å reise + for kostbart bare for en helg.

Skrevet

vi inviterte ca 105 og ca 15 takket nei av div årsaker. De inviterte var spredt om i hele norge og utlandet, så syntes vi fikk god uttelling :)

Skrevet

Til oss var det kun ett par som takket nei.. helt forståelig siden ho hadde termin 2 dager etter, og bodde 10 timer unna!

Også fikk vi et sykefravær kvelden før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...