Gå til innhold

Hetetokter


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er 24+4 eller noe slikt, men har allerede begynt med de berømte hetetoktene. Er det normalt at man får det så tidlig? Trodde det var noe som kom nærmere fødselen jeg.... Tør ikke kle av meg for mye heller for da blir jeg bare syk så ikke enkelt dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært usedvanlig varm i dette svangerskapet. Dette problemet har jeg aldri vært borti før. Har heller gått og frøset. Jeg er 25+4 i dag. Har tenkt at det nok har med alderen min å gjøre.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er jo "bare" 31 da så synes kanskje det er tidlig å skylde på alderen :-)

 

Dytter jeg for å se om det er noen andre som har noe å komme med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...