Gå til innhold

Dere med One Call abonnement!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man oversikt over hvor mange ringeminutt og meldinger man har brukt? På telefonen? Skjønner ikke hehe.. Hjelp =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer an på telefonen og ikke abbonementet ... :)

trykk litt inne på beskjedmenyen så finner du det nok

Skrevet

Trykker og trykker, men finner ikke noe annet enn en side me 1880 søk og påfylling av konantkort. Har sony ericsson w610i

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gå på innstillinger, så kommer det opp sånne faner.. om du trykker litt til høyre, så vil det komme opp en "anropsinnstillinger". Gå inn der, også står det anropsteller, meldingsteller, and so on.. TROR jeg, Hvertfall sånn ericsson fungerer :o)

Skrevet

Men der står det jo bare hvor mange meldinger jeg har sendt med telefonen og hvor mange samtaler. Og har jo hatt telefonene en stund før jeg byttet til one call....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

da nullstiller du det, og begynner på ny frisk :o)

Skrevet

Men da må jeg jo nullstille hver mnd da.. Trodde det var en egen one call meny jeg... Mulig jeg tar feil da, men =)

Skrevet

Men du finner det vel inne på One Call sine hjemmesider? :o)

Skrevet

Har ikke funnet noe der heller jeg. Ikke over hvor mye jeg har brukt nei, bare regningene mine, altså på det som var forrige mnd

Skrevet

Ja, stemmer kanskje det....

Send dem en mail og spør! :o)

Kanskje det er noe de kan endre på...

Skrevet

Ja, tenkte jeg skulle gjøre det...

Skrevet

Måtte gå inn på siden min og se nå...

Om du går på faktura-oversikt... Så går du inn på april 2008, ser du hva du har brukt for foreløpig i mars 2008... ;o)

Skrevet

Står bare mars 08 til meg. Byttet forrige mnd så.. Hmm, kanskje det kommer opp neste mnd da. For nå står forbruket mitt for februar bare

Skrevet

Hmmm... -var litt rart. Om ikke det kommer neste måned får du sende dem en mail. :o)

Skrevet

Ja, jeg får gjøre det. Greit å ha litt kontroll hehe

Skrevet

mars 08 er for forrige mnd..

klikk deg inn,så ser du datoene også..

Skrevet

Ser det er fra 1.02-29.02. Men trodde at vi fikk oversikt over hvor mye vi hadde brukt hittil i denne mnd...

Skrevet

denne mnd ligger på ufakturert tror jeg...men mnd har akkurat begynt,så spørs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...