Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Det er såååå mange som slutter å være her inne pga drittslenginga... Ikke pga konstuktiv kritikk for det tåler de fleste av oss,men pga kommentarer som: Du er en uansvarlig mor,noen burde ringe barnevernet på deg,du er helt syk/dum/idiot(osv),stakkars ungen din osv når meninga er en annen enn dibberenes.. Jeg syns at uansett hvor provoserte dere blir så er det ikke noe galt i å bruke vanlig høflighet og ikke angripe HI. Jeg for min del har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet inn innlegg som jeg har skrevet med godt humør og som jeg har GLEDET meg til å dele med andre småbarnsmødre og så har jeg fått MASSE piss tilbake om hvordan det er såååå synd på sønnen min og at jeg er en forferdelig mor,helsepersonellet rundt meg er inkompetente,barnevernet burde bli tilkalt osv.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 ja det er synd at det er sånn..har selv posta innlegg der hvor jeg er sikker på at det ikke er nnoe å hisse seg opp over,men alikevel kommer det piss fordi noen klarer å snu det om til noe negativt..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er enig med deg at man bør oppføre seg saklig og med vanlig høflighet. Men samtidig må jeg få si. "Gud så mange hårsåre det er her inne". All bør får lov til å ha sin egen mening. Når man legger inn innlegg her inn bør man kunne høre også negativ tilbakemelding. Alle kan ikke være enige hele tiden. Ellers minner jeg på at det er lov å gå til andre nettsider....istedenfor å sutre hvor fælt det er her inne.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Man trenger ikke å være enige om alt,og man skal kunne få negative tilbakemld,men det er jo EKSTREMT hvor negative noen kan være. Som når jeg fikk beskjed om at barnevernet burde bli tilkalt fordi jeg lar gullet på 7mnd bæsje på potte hvis jeg ser at han presser.. HAAAALLOOO lissom.. Greit at folk er uenige,men som sagt,det er grenser for hva man skal finne seg i. Og jeg er på andre nettsider,ville bare få sagt det jeg skrev øverst..
Gjest vierge&musovic Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Haha, det husker jeg jilter. "HÆ? Kan han sitte allerde nå da? STakkars unge" hahaha... :DDD
TurangaLeela Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det er mange ufordraglige kvinnfolk her inne, men det er det jo ut i "den virkelige verden" også. Mange slenger drit, både i familer og blandt kolegaer osv. Men her inne er det ingen som ser deg, og du skriver rett fra hjertet, eller hvis de har et hjerte.....Kan ikke forstå at de kaller noen dårlige mødre når de selv er en dårlig person, da er de jo ikke bedre selv mener jeg.
___ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ja, vi bør behandle hverandre med respekt og være litt forsiktige med hvordan svarene våre kan oppfattes, men samtidig så er det jo mye på grun av at ikke alle bestandig jatter med HI, samme hva, som gjør at det er litt morsomt her inne. Det er en del andre sidre der folk er så "snille" at jeg kan spy.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 litt enig med poamin også...man kan si meninga si men passe litt på hvordan man sier det... og det er sinnsykt mange sukkersøte sider der ute..derfor liker jeg dib som er litt mer salt..haha =)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Denne siden har jo mye mer trafikk enn andre sider, og en har et stort utvalg mennesker som bruker den. For min del blir mange andre sider for homogene, og alle er alltid enig. Er enig i at den typen kommentarer er unødvendig. Har vært mer her inne i det sista pga. sykdom, og jeg har sett lite av denne typen oppførsel. Kanskje unngår jeg den typen innlegg, eller så overser jeg uromakerene som stort sett er døgnfluer. Men forstår at det er verre om en ikke kjenner "nick" her inne.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Signerer Poamin. Jeg gidder ikke alltid jatte med HI, og enkelte er forferdelig hårsåre. Det er i tillegg stor fare for å misforstå hverandre når vi bare kommuniserer via det skrevne ord. Jeg skriver korte, konsise innlegg, og har ofte blitt mistolket som sur etc.
Pixie Power Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er enig med HI. En del innlegg kan forsvares med at det er vanskelig å tolke hvordan personen som skriver har tenkt idet de skriver en setning. Det er så mange ting som ikke er så lett å få med seg når man ikke ser eller kjenner personen, kjenner humoren, væremåten/personligheten. Men det er mye unødvending krasshet også. Mange som er så svart-hvitt i alt, enten er du en perfekt mor, eller så er du en elendig mor. Ingenting imellom. Men det er som i samfunnet ellers, noen mennesker må man bare overse/le av/synes synd på/heve seg over - og så ikke ofre en tanke mer. Noen har sosiale antenner med knuter på, og noen er bare feige fordi de kan skjule seg bak et anonymt nick og slenge med leppa. Jeg velger bort sånne mennesker ute i den virkelige verden, og jeg velger å ikke ta dem på alvor her inne.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Man trenger ikke å jatte med,for det syns jeg og blir for dumt:) Men sånn som på denne tråden her så har folk forskjellige meninger og sier det helt klart uten drittslenging og det syns jeg er topp. Skulle ønske alle trådene var sånn!! Hehe..
Pixie Power Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Der er det svart-hvitt syndromet igjen, vet du ;-) Enten jatter man med, eller så er det hat og drittslenging, he he. Ingen mellomting der heller... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå