Svinesteika. Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi er 3 år og bruker str. 98 til vanlig, bør jeg da bestille str. 102, eller blir det for lite. Hører de er små i størrelsene.
Go`mamma`n... Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg ville heller bestilt 114.....er ikke det en str som heter det der?
Tia med 2 ♀ Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 De er litt små på størrelsen ja så hvis du kjøper 102 og ho vanligvis bruker 98 er det stor sjangse at de blir for små veldig fort. Nå har jeg bare kjøpt babyklær hos dem da.
Piken på landet Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Er jo forskjellige merker i la redoute da, men erfaringen min er at overdelene er små i størrelsen, og underdelene er store. Så viss du skal kjøpe sett, så kan du ikke regne med å få bruke dem på likt :-( Jenta mi blir 3 i mai, og er ikke spesielt stor for alderen. Hun bruker nå 92 i bukser, og 92 og 98 i overdeler. Jeg bestillte 102 i overdeler, og 94 i underdeler. Tror det kommer til å passe ganske greit til sommeren, ihverfall ikke for stort. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bestillt et hakk større enn 102...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå