Kasandre Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 lurer litt på om det kan ha skjedd nåke dinna gongen! Føler meg litt støl i magen og litt tendens til ømme bryst..i tilfelle du ser graviditet, ser du då kjønnet og? eg er fødd 071284 sambo er fødd 230480 klem:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 får opp et lite ja på deg.Kjønnet er jeg usikker på.
Kasandre Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 so spennande då ser du når eg får pos test? har ikkje testa endå..koffor får du opp et lite ja? ka det betyr? klem klem.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det betyr at det kanskje er litt tidlig og si.Tør ikke og si det helt.Test om fredagen.
Kasandre Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 hadde tenkt å teste på fredag faktisk, men vanskelig å vente då.. ser du nåke meir idag eller? stor klem til deg:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Ser forsatt et lite ja på deg.Bare vent til fredagen så har du nok hcg skal du se.
Kasandre Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 ja, får smøre meg med tålmod eg:) får håpe du har rett i det lille ja'et du ser då har blitt skuffa før når eg har trudd det var nåke då, men satser på det du ser er nåke då skal oppdatere deg når eg veit nåke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå