Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hvordan var dette igjen, er det ok med litt solarium når man er gravid? Har tatt 6-7 minutter en-to ganger i uken for å bli kvitt utslett på kroppen.
sofieb Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har lest at det ikke er så bra de 3 første mnd, pga organer og div som dannes - men etter dette tror jeg ikke det skal være noe problem. Sola trenger jo bare igjennom det ytterste hudlaget.. Jeg tar sol! Myyye bedre å være brun og feit enn bleikfeit
Hvitkløver2020 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tok også sol, men pga bekkenløsning klarer jeg ikke mer.. Ikke etter uke 28 på meg nei... ta sol og kos dere å bli brune dere=)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 To sjeler-en tanke, skulle akkurat skrive ett innlegg om det samme. Jeg har termin om 3 dager, og lurer på om det er skadelig å ta sol rett før termin, eller om det kan ha noe å si for huden på magen? Jeg har tatt sol tidligere uten noe utslett eller noen slike plager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå