☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er den ok som sovevogn i barnehagen? Altså: er det plass til voksipose/lammeskinnspose o.l i den? Omtrent hvor lenge kan barnet bruke vognen? Vurd. å kjøpe en brukt Mistral til å ha som sovevogn når mnstemann skal begynne i bhg... Har selv en S3 men vil ikke bruke en 3 hjuling til sovevogn...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Vet at noen i barnehagen har hatt den som sovevogn både med voksipose i ja, det var god plass der. Kan nok brukes så lenge barnet skal sove i barnehagen, med mindre han eller hun er veldig stor
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Både med dunpose og voksipose. Så vanskelig det skulle være i dag da. Hehe.
alvis Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi brukte vår mistral som sovevogn frem til han var 2 år men etter det syns jeg den blev for liten. Han sover nå av og til i barnehagen og vi bruker en brukt simo sportsvogn. Den har kjempegod plass.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 hehe Takk for innspill, førstemann sov i bhg itl han var nesten 3 år, tror du vogna er stor nok til en på 3??
☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Ok så simo er bedre å gå for da? Som sovevogn altså...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Simoen er større, men jeg synes den er litt vaklete.. Smakssak. I Danmark har de stooore bagvogner,forresten
alvis Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Har aldri tenkt på at den er vaklete....Jeg hadde nok gått for en simo sportsvogn heller enn mistral. Men jeg syns mistral er god vogn alltså...men kanskje litt smal da barnet blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå