Gå til innhold

Dere som har Teutonia Mistral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ok som sovevogn i barnehagen? Altså: er det plass til voksipose/lammeskinnspose o.l i den? Omtrent hvor lenge kan barnet bruke vognen? Vurd. å kjøpe en brukt Mistral til å ha som sovevogn når mnstemann skal begynne i bhg... Har selv en S3 men vil ikke bruke en 3 hjuling til sovevogn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at noen i barnehagen har hatt den som sovevogn både med voksipose i ja, det var god plass der.

 

Kan nok brukes så lenge barnet skal sove i barnehagen, med mindre han eller hun er veldig stor

 

 

Skrevet

Både med dunpose og voksipose.

Så vanskelig det skulle være i dag da. Hehe.

Skrevet

Vi brukte vår mistral som sovevogn frem til han var 2 år men etter det syns jeg den blev for liten. Han sover nå av og til i barnehagen og vi bruker en brukt simo sportsvogn. Den har kjempegod plass.

Skrevet

hehe ;)

Takk for innspill, førstemann sov i bhg itl han var nesten 3 år, tror du vogna er stor nok til en på 3??

Skrevet

Ok så simo er bedre å gå for da? Som sovevogn altså...

 

Skrevet

Simoen er større, men jeg synes den er litt vaklete..

Smakssak.

 

I Danmark har de stooore bagvogner,forresten

Skrevet

Har aldri tenkt på at den er vaklete....Jeg hadde nok gått for en simo sportsvogn heller enn mistral. Men jeg syns mistral er god vogn alltså...men kanskje litt smal da barnet blir eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...