balsam Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 har nå hatt sterke kynnere og konstante stikkinger i underlivet og nedre delen av magen siden lørdag uten at dem gir seg skikkelig... er pause for å si det slik, men med en gang jeg beveger meg så begynner dem igjen..=( så jeg lurer på å ta en tur innom på føden for en sjekk, men føler at jeg er alt for hysterisk!!
Mikkemafian Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ring føden, så kan de avgjøre om de synes du trenger å komme inn...
Sivalur Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hvor langt på vei er du da? Kan det være fødsel på gang? Jeg ville antagelig ringt føden og hørt hva de sier, de er flinkere til å vurdere om man bør komme innom.
balsam Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 er ikke mer enn i uke 27.. og har vært inne tidligere pga dette, og fikk beskjed om at mormunnen hadde flatet ut og at jeg skulle ha en litt lav terskel for å ta kontakt senere.. hadde oxo premature rier med snupp...
Venezia 1 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også disse stikningene mer er mange flere uker på vei enn deg. Ville nok ringt føden om jeg var deg iom at du hadde premature rier sist. Bedre å ta en telefon ekstra og evnt et legebesøk ekstra enn å gå og engste seg. DET er ikke morsomt. La meg få høre hva du gjør/finner ut! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå