Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hva vil dette kunne fortelle meg? Ja, selvfølgelig om alt er bra, men kan man se kjønn, sykdommer (downs) etc når man er i uke 8-9? Noen som vet?
Daisy :) Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Bare om alt er bra, for tidlig å se kjønn ol. Jeg bestiller tidlig UL pga har mistet tidligere, har du hatt normale svangerskap kan du vente til ca uke 18.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Kjemp flott.. takk for svar Når kan man se om det eventuelt har noen form for sykdom? Tenker da mest på downs? Vet noen dette?
lin76 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Eg hadde ul då eg var 10+2, og legen opplyste (uoppfordra) om at fosteret verken hadde downs eller brokk. Så når ein er såpass langt på veg er det i alle fall mogleg å sjå det. Men eg trudde ærleg tala ikkje det var lov å informera om slikt, nettopp for å unngå at folk "sorterer vekk" foster med skader, slik bl.a KrF har vore redde for... Nokon som veit noko om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå