Edelweis Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 terminen min ble utsatt med 10 dager. ingen ting tenker sikkert mange av dere nå, men jeg er så bekymret. jeg ble satt i gang i UL uk 40 med den første, som da var 14 dager over min termin. å hun var så stor unge. over 4 kilo. å nå er jeg redd for at om de hadde rett sist gang da, å jeg skulle gå i 4 uker til, da hadde hun vært stor da. å hva om jeg nå går 2 uker over UL termin å får en svær onge. jeg holder seriøst på å utvikle fødeangst her. tenker på det hele tiden. jeg prøvde å snakke med JM om det, at jeg vet nøyaktig når vi laget spira i magen, men de vil ikke høre. jeg er så redd for å få en stor onge jeg nå. er det noe JM kan hjelpe meg med? jeg går bare til lege på kontroller, men han er en ung mann, så jeg føler ikke han forstår meg. uff.. sikkert teit å sutre, men er virkelig bekymra. ikke svar om du vil komme med negativitet, det orker jeg ikke høre på.
snart mor til 3 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 mener du å si at menn ikke forstår seg på smerter og angst i forbinnelse med fødsel?? sjokk..hehe.. ville nok tatt det opp på innskrivingen jeg... det pleier vel å være en måneds tid før termin er det ikke? da vil det fortsatt være tid til å gjøre noe med det hele om noe kan gjøres... men hvis du er veldig redd så kan du jo ta en telefon til føden å spørre de om du kan få en time til jordmor for å snakke om det hele?? kan skjønne at du er redd... du er nok ikke den eneste... det er det som er negativt med å ha født tidligere..nå vet du vha du går til.. sist gang var jeg lykkelig uviten om det hele..nå vet man bedre..
L@boline Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Kan du ikke ta kontakt med sykehuset der du skal føde og legge fram bekymringene dine. Be om å få en samtale med noen der, og forklar at med en stor baby forrige gang er du redd for å gå langt over tiden nå. Hvis du er i ferd med å utvikle fødselsangs pga dette er jeg sikker på at de tar deg på alvor.
Edelweis Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 ja jeg tenkte muligens å snakke med noen på sykehuset hvor jeg skal føde. men sist gang ble jeg møtt med bare negativitet. jeg liker ikke plassen. hun som tok i mot min første var trivlig og snill, og jeg vet det er bra JM der, men etter å ha møtt så mange som er sure, gamle bittre JM, så vet jeg rett og slett ikke om jeg tørr å ta det opp. jeg er så redd for at det bare blir blåst under matta om dere skjønner. jeg hadde en grei fødsel sist gang, å har altid gledet meg til neste fødsel, men nå ser det bare mørkt ut. føler at JM er så ovenpå noen ganger, at de ikke gidder å høre på bekymringene til de gravide, det er det jeg har opplevd vertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå