Gå til innhold

Noen med ikm i uke 13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morro å se om det var noen her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm søndag 30/3, uke 13 :) men spørs om det går, vi ser hverandre bare tor-søn. Bortreist på jobb man-tor..

Skrevet

morro å se det er fler. jeg har ikm 29.3, men har vel ikke de store forhåpningene denne pp. jeg fjernet hormonspiralen 25 februar så tar nok litt tid før kroppen er helt i gjenge

Skrevet

Jeg har IKM 25. mars! Jeg har også nettopp fjernet hormonspiralen (6. februar), men det er vel lov å håpe likevel :)

Skrevet

så gøy, hadde du blødninger med spiralen??

jeg hadde fast syklus med spiralen, så det blir spennende å se hva som skjer.

Skrevet

Jeg hadde spiralen i nesten 3 år. De to første årene blødde jeg ingenting, men det siste året har jeg hatt en bitteliten mens hver måned. Det har vært nok med truseinnlegg altså. Etter at jeg tok ut spiralen blødde jeg litt et par dager. 26. februar fikk jeg skikkelig besøk av tr. Nå er jeg akkurat sluttet å blø, og vi skal i gang med prøvingen for alvor. Hipp hurra!!!

Skrevet

Hei!

Jeg har ikm 26.3. Spennende,det blir første prøving etter abort i desember.

Skrevet

Har IKM ca 28. mars ! 2 forsøk etter SA 3 januar. Jada, jeg vet at jeg er utolmodig ;-)

Skrevet

Jeg har IKM mandag 24 mars, håper så den sitter har El i helgene og har satt bort ungene slik at vi kan jobbe med saken=)

Håper den sitter snart, 3 pp for oss.

Skrevet

Hei!

Har IKM mandag 24. mars. Er vår 3. pp etter exu i romjulen. Tror jeg har el i slutten av uken eller i helgen så dette blir spennende. Venter på en pakke fra billigtester i posten så jeg skal finne el på dagen nå!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...