Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet dette sikkert er et spaørsmål som går igjen men jeg må bare spørre.. legen min er veldig vanskelig å få tak i og jordmor er bare å få tak i på tirsdager/onsdager og torsdager.. har siden fredag gått men enormt nedpress og har hatt vondt for å sove på nettene pga smerter i halebein og skambein og trykket. har også menssmerter og til tider gjør det vondt å gå pga smerter i lysken. har hatt nedpress en stund nå men dette er mye verre.. er 36+5. er dette noe å ringe føden for eller er det helt normalt? er redd for at han ligger feil eller at når det først setter igang at det skjer veldig fort (har lang vei til sykehuset) blir så usikker og har ikke lyst til å ringe føden hvis dette er normalt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt noe å ringe føden for - det ville jeg ha gjort!

Skrevet

Jeg ville også ringt føden for å høre hva de mener om saken.

Skrevet

høres ut som du har det som meg.. tror det er sånne smerter pga babyen er godt nede i bekkenet og presser på skambeinet...

Skrevet

Hadde jeg ikke fått tak i lege eller jodmor ville jeg ringt til legevakta. Helsevesnet skal være her for oss, og de vil mye heller ha noen telefoner for mye enn noen for få!

Skrevet

takk for svar :) jeg ringte og de sa at så lenge det ikke var noen rier, vannavgang eller blødning så skulle jeg bare vente å se det ann. hun anbefalte at jeg skulle få en time hos jordmor for en sjekk og ringe til føden igjen hvis det ble værre. håper det gir seg har ikke lyst til å gå slik i flere uker.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...