We Hope Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei jeg skal på ultralyd i uke 11-12 på grunn av kronisk sykdom. Nå har jeg fått time når jeg er 11+4. Det jeg lurer på er om denne ultralyden vil bli tatt "utvendig"? Mannen min har ikke så veldig lyst til å være med på innvendig ultralyd nemlig! Noen som vet?
lin76 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Eg tok i 10+2, og den var innvendig. Legen meinte det ikkje var stort å sjå frå utsida. Har høyrt at det er ekstra vanskeleg med utvendig viss ein har litt ekstra "polstring" på magen, men eg er ganske tynn sjølv, utan at ho syns utvendig var eit alternativ av den grunn. Du kan sikkert ringa dei og spørja før du går?
nr-4-i-oktober Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 De vil nok gå med utvendig UL i uke 11+ 4. Jeg har to ganger vært til UL rundt uke 10, og da har det gått bra med utvendig. Lykke til )
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Uansett behøver ikke mannen din se noen ting ved en innvendig ultralyd. Han er ved hodet ditt, og dere ser på en skjerm. Du får klede over lårene så ikke alt er på utstilling:-) Så han behøver ikke grue seg.
We Hope Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Takk alle sammen! Jeg har "overtalt" han til å bli med. Det er jo så spennense da! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå