Sara 79 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Var å såg på nettsiden du hadde lagt ut adressen til,og det såg jo helt SUPERT ut!! Kan du ikke fortelle meg litt? Har dere kommet langt i planleggingen? Skal dere også ha slike dagsturer som er beskrevet under "referanser"?Hvor mye koster slike turer? Hvor mye tror dere at deres bryllup kommer på? Skal dere ha mye mat, utflukter å slik utenom bryllupet?betaler dere alle måltidene?Jeg tenker på frokost,lunch og middager resten av uken for gjestene. Så kjempe spennende ut synes jeg!Ble skikkelig nysgjerrig!Blir vel litt dyrere enn det bryllupet vi ville hatt i norge,men en får jo mye mer for pengene synes jeg!
Sara 79 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 Hovedinnlegger her igjen. Hvor mangen blir dere som reiser nedover?kan damen fikse dersom det blir over 20 stk?Fant kun slottsbryllup for 20 stk på nettsiden hennes..Vi blir nok nærmere 25-30 tilsammen med voksne og barn den dagen vi gifter oss
cl77 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei hei.. ja det er helt topp, vi skal gifte oss 12 mai, reiser nedover 10 mai, 23 stk stort og smått.. vi betaler 200.000 men det er et valg min mann tok, vi betaler alt for alle, flybilletter, leiligheter og utflukter. dere kan velge en løsning som mange andre velger, at gjestene betaler reisen og oppholde selv er jo en ferie, så det lar seg absolutt gjøre. og det vil jo da bli veldig mye billigere. vi har valg å reise sammen alle, så har vi leiet buss som henter oss på flyplassen og kjører oss til slottet, hvor vi har velkomst middag for alle, søndagen blir slappe dag ved bassenget og litt tur gåing, nydelig område for turer.kvelden blir det pasta og pizza, mandagen er bryllupet, et fantastisk opplegg, tirsdagen er det "hviledag" onsdagen skal vi til firenze, buss henter oss om morgen, etter noen timer der, skal vi spise lunsj i et kloster, hvor nonner serverer. etter det blir vi kjørt til et annet slott hvor det blir vin smaking og senere middag og dans, torsdagen skal vi jenter på shopping,på outlet stores 20 min fra slottet, mens menne gjør noe for seg. fredag er siste dagen vår, så da avslutter vi men grilling før vi tidlig lørdag blir hentet i buss og setter turen hjemover.
cl77 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 jada hun fikser for så mange dere ønsker, hvis du går inn åser på referanser kan du lese hva andre har skrevet. gunn janne som driver dette, er en helt utrolig skjønn person,hun ordner alt dere kan ønske der får akkurat det drømmebryllupet du vil ha. vi sendte en helt uforplktende mail til henne, og hun smeltet oss med en gang. så det kan dere bare gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå