mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Ikke ment som kritikk, men bare et spørsmål! Sitter dere mye på internett når barna deres er våken? Eller blir det mest når det sover? Står dataen på hele tiden også går dere fram og tilbake med gjevne mellomrom? Her brukes internetten kun når lillingen sover på dagtid og om kvelden etter hun har lagt seg. Da er det heller ikke sånn at den brukes konstant hele tiden når hun sover heller da:) Må få tid til litt husarbeid o.l. også. . .
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Sitter aldri pal...titter innom titt og ofte når unge leker...og så lekr jeg med unger, mater, gjør husareid osv innimellom..jeg har laptopen stort sett på kjøkkenet og dibber mens jeg driver på med andre gjøremål...
mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 lurt:) e fort gjort drømme seg bort på dataen, og glemme alt annet!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hm vanskelig å si.. Kikker innom når jeg får tid. Som regel mens gutten sover luren sin på dagtid og littegrann på kvelden etter han har lagt seg. Kanskje 1 - 1,5 timer tilsammen. Ellers hender det jeg går litt frem og tilbake og leser nyhetene på nettet, mens lille leker eller styrer med noe annet
MegOgAlleMine Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 til sammen i løpet av en dag, tja.. maks to timer .veldig fram og tilbake når jeg har ti minutter på rompa
bambi på isen Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Sitter endel på msn om kvelden!! Siden jeg ikke ser mine venninner mer en et par ganger i året pga avstand, så er det min venninne tid:-) Men da etter at ungene har lagt seg, og ikke hver kveld, men noen kvelder har vi det veldig koselig på msn og da går det fort et par timer!!!!
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Alt for mye vil jeg tru. Jeg er sykemeldt og har minstejenta i barnehage annenhver dag. Da blir det en del timer foran skjermen ja.
mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 Ja, da virker det som vi har det ganske likt alle sammen! Her hender det også at jeg sitter litt lenge en kveld hvis jeg møter noen på msn også videre. Vet om folk som sitter konstant på internett, og skjønner ikke at de klarer det!
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 er en del...sitter på mens M siver,eller leker forseg selv på gulvet,men med engang han roper på meg så kommer jeg...blir ikke for oppslukt at jeg glemmer han ...titter innom gjennom hele dagen,men sitter ikke ned med datan før han sover ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå