Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Skal til legen min mini nå snart, hun har antakeligvis fått øyekatarr. Hun som vrir seg og freser som et lemen bare man nærmer seg ansiktet hennes med en klut. Må si jeg gleder meg. Haha.
SassyMom Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 måtte gjennom det samme her. Legen sa vi fikk bare tvinge dråpene i han, pluss en fæl salve som skulle inni øyet nede langs kanten. Festlig og enkel jobb? jadda.....lykke til hehehe
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe, jeg har vært med på det før, bare ikke med en så liten unge. (I barnehagen på barn som er over et år) Kan ikke si jeg gleder meg nei.
BlueDome Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hehehe.. kjenner meg igjen der! Lillegutt har tette tårekanaler, så her har vi hatt utallige "kamper" for å få denne salven langs kanten på øyet.. Nå er lillegutt 1 1/2 år og går selv å henter tuben med Fucithalmic, og legger seg på sofaen.. heheh !! Det er håp
Lekamøia Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Det der er en evig kamp Vår 6-åring hater fortsatt øyedråper. Men det er ingenting annet å gjøre enn å tvinge dem til det. Det må til
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Men synes du den salven er bra? Jeg har for det meste fått Kloramfenikol til eldste (som også hadde trange tårekanaler), Fucithalmic hjalp aldri særlig mye synes jeg.. Er det kanskje den som skrives ut til bittesmå? Hun er 7 måneder. Og illsint. Stønn.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Med tannpuss og øyedråper/medisin er det ingen bønn, nei. Fæle greier. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå