Gå til innhold

Nå gir jeg opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ORKER jeg ikke mer.

Jeg er så innmari sliten og trøtt og sur og grinete og lei meg om dagen...

Har bare lyst til å løpe ut i sola, gå meg en lang tur og være flink og lese til eksamen! Men, alt jeg orker å gjøre er å legge meg på sofaen.

Nå er jeg to uker (eller en mnd og to uker) over ikm - ingen mens og testet negativt på fredag.

Jeg er så sliten og frustrert nå! Sint på alt og alle, alle venninner som maser på om jeg skal være med på ditt og datt, hvorfor jeg ikke kommer på skolen i dag heller - hva skal jeg si? Sambo som ikke skjønner hvor frustrerende dette er - han er i samme situasjon mener han og han klarer fint å ikke tenke på det hele tiden! Bare tenk på noe annet! *hyyyl*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, jeg føler med deg!

jeg har jo ikke gått mer en3 dager over, med negative tester, men er alleredefrustrert.Huff, du må bli gaaaal...det kan jeg tenke meg.

Vet ikke riktig hva jeg skal si til trøstende ord, men jeg tror jeg hadde tatt meg en tur til legen...han kan sikkert si deg om det er sen hcg prod, eller hva...han kan jo ta vaginal ultralyd, og blod prøve...verdt et forsøk.

håper håper for deg og meg;-)

Skrevet

Hvis du er så frustrert som du sier etter kun 2pp (ser på nicket ditt) tror jeg kanskje du vil ha nytte av å puste litt ut og ta dette mer med ro. Du må regne med at det for mange tar tid å bli gravid. Du har sikkert syket ut mensen, vet det er mulig.

Lykke til! :o)

Skrevet

Sassy Mom & Jr. : Jeg skjønner poenget ditt. Jeg er bare i 2. pp og jeg vet at det kan ta tid. Jeg forventer på ingen måte at det skal klaffe med en gang.

Men, når du har hatt regelmessige, helt like sykluser i 12 år - og du plutselig en mnd får bare små blødninger og neste mnd igjen ingen - er det ikke da forståelig at man blir litt frustrert?

Men, jeg skal ikke si mer. Humøret er ikke helt stabilt om dagen. Jeg lister meg stille ut herfra...

Skrevet

Caity23 - ja, det er frustrerende!

Har bestilt legetime, men fikk ikke før neste uke. Så får bare vente!

Lykke til du også:)

Skrevet

Hei Ina!

Grunnen til at mensen din uteblir kan også være pga psyken din. For virker som om du tenker en del på det at du er gravid! Jeg selv har hatt regelmessig mens siden jeg fikk den i 6 klasse, men nå fra Oktober har jeg *hoppet* over en mens hver mnd. Altså har mensen annen hver mnd.

Du kan også produsere for lite hcg, så kansje det er derfor testen ikke vil slå ut!

Men lykke til hos legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...