onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke om det ble nevnt før... Men gjør jo ikke noe hvis... Vitamin B6 tilskudd (fås kjøpt på apotek uten resept)!!! Her hjalp ingenting annet. Men nå har jeg tatt tilskudd i 3 dager og er kun uggen. Før var jeg kvalm døgnet rundt og spøy som en gal.
Miss Misantrop Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det tipset har jeg hort skal hjelpe kjempe bra, dessverre spyr jeg bare av aa si ordet vitamin. Gronne epler og lure I meg en postafen har hjulpet meg.
Miss Misantrop Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Det er forresten helt utrolig hvor mye denne kvalmen sitter mellom orene hos meg. Maatte kaste opp jeg etter aa ha skrevet om v...min... Gross
☆twinkle twinkle Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 ehe...merker t kvalmen blir sterkere dersom jeg tenker på mat eller å ta oppvasken...blæhh..eller på den middagen vi hadde på mandag..husker i forrige svnskap så var det å treffe svigefar noe som fikk meg til å spy... håper det ikke blir sånn nå.. xskal prøve vitaminer da ja!! hvor mye må en ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå