Mamma mjaua Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 er mi min 16 uke nå. i uke 12 og 13 og 14 trodde jeg at jeg hadde fått en liten, hard og rund mage, men i går forsvant den helt. nå er magen helt flat igjen. var visst bare luft. blæææ.. så skuffet.
Nætte;mortil2 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Min var også sånn i starten, men bare vent! Plutselig dukker den opp igjen!! :-)
Mamma mjaua Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 så godt å høre, gleder meg skikkelig mye:) da skal jeg legge ut bilder her jah!!! briefe litt hehe
Julimams Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Min mage er også helt borte. Jeg er 19+1 i dag og i løpet av helgen har hele magen jeg hadde jobbet frem forsvunnet. Skjønner ingenting jeg. Er flat som en pannekake, der det før helgen var stoooooor bul.
monilu- Har født Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Den "popper" nok ut igjen fortere enn du aner. :-) Syns min mage kom i løpet av noen få dager når den først begynte å komme. Nå er jeg 25 uker og kjempe diger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå