Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Lagt ut nye magebilder fra uke 25:) Noen flere som har? Noen som vil se? Ligger under nicket mitt:)
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 dytter litt jeg...må da være flere som har...
Sikkertforgammel Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Oi, fin stor mage du har da... =) Blir litt sjalu jeg nå... Men min kommer vel snart for fullt og, håper jeg...
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Det gjør den nok:)
Sikkertforgammel Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Tok et bilde nettopp. Skal få det lagt inn. Når har du termin? Kan jeg spørre hva ditt siste sf-mål var?
Mamma mjaua Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 så heldige dere er med så fine babymager:) min mage er dessverre som før, til og med beina i hoftene er større enn magen min:( men skal legge ut når jeg får en større mage. gleder meg så utrolig!!!!
*Super*Mamman* Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Kjempefine mager dere har:) Ligger noen magebilder på profilen min også
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Jente i vente.... jeg har termin 21. juni, siste symfysemål var 24 cm da jeg var akkurat 24+0. Så fine mager dere har jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå