prekæs Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I dag har jeg lært at en liten boks jozo bordsalt er mye når den gåes tur med oppned. Og i går lærte jeg at oppvaskmaskindøren tåler fint ett barn på 14,5 kg. Noen flere som har lært noe i det siste?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hvis du vasker samboerens hvite t-skjorter med en helt ny, knall rød genser, blir alle t-skjortene rosa.
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 hehehe..kjenner til sånt ja :-DDD Feks, en boks Regia ekspress kakao er fryktelig mye når to små setter seg under kjøkkenbordet med den og koser seg....samme med en liten flaske med solbærsirup når den blir tømt utover kjøkkengulvet..jeg trodde jeg aldri skulle få vaska opp klisset... En annen konsekvens av kakoen var at støvsugeren nå avgir en aroma av vanilje og sjokolade, enda jeg har bytta pose og filter to ganger...
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 At røde spisepinner som jeg har fått gjennom en bokklubb kan brukes som tegnestifter i vinduskarmen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå