mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Min lille datter på 10,5mnd har nå fått 4 tenner opp og 4 tenner nede. Fortennene. Når begynner de andre tennene komme?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Min gutt er snart 1år og har ingen tenner. Så spørsmålet ditt har egentlig ikke noe svar.
mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 okey:) Bare tenkte. Det blir jo kraftigere tenner fra nå av, og derretter jeksler. Lurer på om de er vondere å få. . . men takk for "svar" da:)
Arb.ledig husmor Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Min datter er 17mnd og har 6 tenner oppe (fortenner og 2 jeksler) og snart 3 nede (2 fortenner og en jeksel..) Eg lure på når de andre fortennene kommer, men er nok ikke noe fasitsvar på det...
mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Det høres ut som et skikkelig småtroll-smil på dattra di:) Merket du noe forskjell på jekslene. Om det virket vondere?
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 veldig forskjellig når det gjelder tennene. gutten min på 2 år holder på å få opp hjørne tennene nå. de er kommet gjennom, men ikke helt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå