Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi er 7 mnd i dag og er veldig glad i mat. Jeg har pleid å gitt henne grøt og melk til kvelds. Full porsjon med grøt og 100 ml melk. MEn dette er ikke nok lenger. Hun hyler når flaska er tom og vil ha mer. I går så drakk hun opp 200ml etter grøten!!!! Er helt sjokkert jeg..Det må vel være for mye?? Eller? Kan noen svare meg? Takker for svar!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Sånn som jeg har lært det(når det gjelder mme og grøt) så skal de ikke gå over 1liter i døgnet tilsammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå