Christoffer i magen Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har faktisk ikke lagt merke til denne siden fra før av. Jeg vet at enkelte har en spesiell gave og at det finnes mere på denne jord enn det mange velger å tro på. Derfor tester da også jeg dette. Har fra før av to døttre som var premature. Venter nå barn nr 3 og lurer veldig på om også dette svangerskapet ender i prematurfødsel? Ser at mange her inne ikke får svar så derfor krysser jeg bare fingrene for at noen tar seg tid til lille meg. På forhånd: Takk
Mamalari Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hvor mye fødte du før termin på de to forrige svangerskapene dine? Får opat du vil gå lenger denne gangen. Får opp runt uke 34/35, men vet ikke om det stemmer med at det er seinere enn de forrige fødslene
Christoffer i magen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Da vil det i tilfelle bli omtrent like langt. Uke 35 har det vært de andre gangene. Pluss at de begge var små for alderen. Veide knappe 2 kilo bare...
Mamalari Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 ok.. kan være at gutten vil være større,slik at det er derfor jeg får opp at du vil gå lenger med han på en måte:) Får iallfall opp at han vil være over 2kg. Får opp 2,8.. Kan være at han vil veie rundt det.
Christoffer i magen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Ok. Spennende blir det i hvertfall... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå