en pluss en er to Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Bare lurer: Hvilket utslag vil en få på en EL-test dersom man er gravid? Hadde rar mens denne gangen, og tanken bare slo meg... Noen om vet? Fant ikke noe på pakningsvedlegget...
Caity<3 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 som regel vil en el-test da slå ut possitivt hver dag... men det er jo bedre å kjøpe en ordentlig grav-test om du har mistanker om det:-)
Babyønske �� Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Her kan du lese om eggløsningstest ved graviditet: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå