Gå til innhold

kontantstøtte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg kontantstøtte når jeg har overgangstønad??

Har regna litt på det viss jeg får det...

Har 2 barn med forskellige pappaer.. så får minstebidrag fra begge.. blir vel 1200 for hvert barn... åsså barnetrygd for 3...

så kontantstøtte: 3600

barnebidrag: 2400

barnetrygd: 2700

Blir dette da 19000 utbetalt hver mnd?? kan jo ikke stemme vel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør du,så lenge ikke barna dine går i barnehage som får offentlige midler.Kontantstøtte er vel 3300?

Skrevet

får kontantstøtte fram til 3 år er det vel.... hvis de ikke går i barnehage.

jobber du ikke?

Skrevet

Nei jeg jobber ikke. hatt problemer med å få jobb.. så holder litt på med NKI istedenfor... men får liksom ikke 19000 til å stemme da... er ikke det litt mye når man er alenemamma? jeg har jo 2 barn da..men likavel..

Skrevet

vet ikke noe om os, men tror ikke det er så galt nei. regnestykket ditt ser jo riktig ut det!

Skrevet

Barnetrygden blir på 2910. Hvis du bare har OS som inntekt, og ett av barna er under 3, får du vel også småbarnstillegget på 660 i mnd? Du kan også søke om bostøtte fra husbanken. Hvis du etter hvert får barnehageplass kan du søke om stønad til barnetilsyn, dekker 64% av kostnaden. Hvis det du studerer via NKI er lånekasseberettiget kan du søke lån/stipend og få forsørgerstipend på rundt 1290 i mnd (men antar det må være minst 50% studie).

Skrevet

såpass. ja er 50% studie dette her.. flott... da får jeg en mulighet til å få vekk regningene mine før bf går til retten me at han ska ha småen 50/50...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...