Piruett Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Rosiner Youghurt Banan ----sliter med å gi gullet brød, liker det dårlig. Vanskelig å finne på hva man skal gi til lunsj for tida. Vil egentlig ikke ha nestle-grøt heller lenger... huff
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Rosiner - barnetvgodt Youghurt - halv tre måltid inkl. frukt hjemme og i bhg. Banan - mellommåltid eller barnetvgodt
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Vil si at det er et mellommåltid. Hva med å gi middag? Noe varmmat?
HopsiDeisy Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Yoghurt og banan er vel ok lunsj. Rosiner er ikke noe måltid...
Sivalur Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hva med yoghurt med musli? Det er en hit oss oss. Banan er fin mat, men rosiner tror jeg ikke små barn skal ha så altfor mye av. Leste noe om det et sted men husker ikke hvor i farten. Har du prøvd andre typer pålegg på brødet? Hva med grønnsakmos til lunsj?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Mellommåltid eller en del av et måltid. Hva med grøt? Pasta med noe til?
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Dessert eller mellommåltid, det bør iallefall ikke være et måltid alene. Har du prøvd å koke egen grøt ? Havre er mildt og godt. Du kan raspe pære, eple eller mose banan og ha oppi.
Piruett Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 Har prøvd masse forskjellig pålegg på brødet, og forskjellige typer brød. Ikke spes populært. Men noen ganger spiser han, men ikke noee spesielt mønster. Grønnsaker som potet og brokkoli er også krise ser det ut til. Liker noen typer middagsglass. Kan muligens gi det til lunsj. og så liker han som regel godt det VI spiser til middag. Og grøt laget av havregryn til kvelds er somregel også godkjent...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke hvor gammel han er, men min på 7 mnd. spiser bare banan til lunsj. Banan og litt eple.
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ja, pasta kan være en god ide. Da mannen min var hjemme med jenta vår, (fra hun var 7 mnd)var hun i en periode hvor hun hverken ville ha brød eller grøt til lunsj. Da lagde han middag til henne hver dag til lunsj, og hun spiste med god apetitt. Pastaretter, grønnsaksmos med fisk eller kylling til, potetmos med ting oppi... Barn blir også matleie:-D - Og kanskje gutten din er mer et middagsmenneske ? :-)
Piruett Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2008 Er 13 mnd gammel nå. Har perioder hvor det ikke er populært med noe som helst. Men det er vel gjerne litt slik det er. Får prøve meg frem. Youghurt med musli kan jeg prøve, eller kanskje havregryn oppi.
Misti Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 gutten min er 1,5 år og han vil ikke ha men ris med kremet kylling saus spiser han og så koker jeg havregrøt til han, det går ned på høy kant=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå