Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har større barn i tripp-trapp stol;

Har dere pute i stolen? Hvilken pute bruker dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe pute nei, aldri hatt det. Minste har heller ikke pute, bare sånn plate bak slik at stolen ikke blir for stor.

Skrevet

Har aldri brukt pute vi.

Skrevet

Har aldri brukt pute vi heller, men nå spør han etter noe mykt å sitte på.

Noe må det vel finnes....

Skrevet

Hvor gammel er han? Hvis han er så stor at han kan snakke så hadde jeg sydd sammen en flat liten pute tilpasset setet i full fart. Puttet noen lag platevatt inni eller noe.

Skrevet

Finnes puter som er beregnet til tripp-trapp....får kjøpt det der de selger tripp-trapp-stoler...

Skrevet

Men de koster en bit - og er vel mest beregnet til mindre barn?

Skrevet

Ja, de putene som finnes er jo for babyer. De skal jo festes i denne bøylen - og min gutt er 3år. Kan ikke sy, men får vel kjøpe noe skum som jeg kan klippe til. Rart det ikke finnes pute til større barn.

Skrevet

Eldste hadd pute da hun var baby, men da var det heller ikke sånn plate i ryggen.

Minsta har aldri hatt pute, men har sånn plate i ryggen.

Skrevet

BabyDan har noen puter som passer til sittedelen, altså ikke avhenging av bøylen. Bruker det i vår eldgamle tripptrappstol. kjøpte på salg så er ikke sikker hva den koster...

Skrevet

Her er tripp-trapp-stolen fortsatt i daglig bruk, nå som "tegnestol" ved skrivebordet til 6-åringen. Forutenom når han var baby, har vi aldri brukt pute i tripp-trapp-stolne, og har heller ikke savnet det :)

Hvis det er for varmen, kan dere evt legge et skinn på sittedelen? Det sklir ikke av.

Skrevet

Jenta mi på snart 3 år sitter på tripp trapp med samme pute i som hun har hatt siden hun fikk stolen i 8 mnd alder, det er ikke noe problem. Det er jo ikke noe babypute da. Den er designet til stolen og passer den uten bøyle også! Den festes jo i ryggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...