Gå til innhold

Noen som merker noen mage allerede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært hos legen enda,men har testet positivt 4 ganger og er konstant bilsjuk og trøtt. Er med andre ord ganske sikker på å være gravid.

Men noen mage merker jeg ingenting til. Ikke om jeg sover på magen en gang. Husker ikke når magen begynte å trykke ut sist.

Hva med dere?

Er for så vidt ikke veldig slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er ca 8 uker på vei.

Skrevet

Hei.

Er snart 11 uker på vei, og ingen mage (heldigvis, for den kommer fortere enn man tror)......

:)

Skrevet

Uke 11 og sliter med å skjule magen - her gjelder det å kle seg riktig...

Skrevet

til hi.

det er nok noen uker til livmormagen vises, hvis jeg kan si det slik..men er mangen som får en oppblåst mage i starten som gjør at de ser gravide ut.

jeg er i uke 8, er 3 gangsgravid og har fått mindre mage. (gikk gravid i august, så trodde magen skulle komme fort)

livmoren ligger nedenfor skambenet til ca uk 10-12, forskjellig fra person til person. så om magen ikke har kommet enda, så er det vanlig. =)

Skrevet

Hei

Jeg bare 7 uker på vei, trent mye og hardt i 6 år, så jeg er slank og muskuløs, men jeg syns jeg allerede ser oppblåst ut nå, og jeg har flat mage fra før av.... ???

Førstegangsmor

Skrevet

Har snart gått 6 fullgåtte uker, og har oppblåst mage, ser ut som om jeg er 4mnd på vei.. regner med at magen forsvinner igjen, HÅPER det i alle fall!! Prøvde gravid-bukse i dag, og da så jeg verre ut! Har gått opp 6cm rundt midjen!

Skrevet

Ja oppblåst å kvalm så trange bukser funker ikke.

Skrevet

Ja, synes faktisk at magen har est litt allerede, enda jeg bare er i 7.uke nå.. Sikkert pga mye luft, selv om jeg ikke føler meg spes "luftig" i magen da men.. Når jeg kjenner på magen, er den litt hardere enn normalt (føles som det er en liten heliumballong el no der inne=), og med de vanlige olabuksene tyter magen ut foran. Ikke så delikat, ser kvapsete ut, så tror jeg skal omfavne tights og tunikamoten nå!

Skrevet

Jeg er i niende uke, og det er for ubehagelig å ha igjen knappen i dongeribuksa... :/ Det er sikkert bare luft, som andre her sier, eventuelt fett ROFL - men det er definitivt litt mage der. Kan heller ikke sove på magen, er liksom litt øm i magen eller kanskje bare ekstra sensitiv - kvalmen hjelper vel ikke direkte på, heller.

Skrevet

Jeg er i uke 12 nå og har kjent en hard klump/kul nederst i magen i et par-tre uker nå, men kjenner den best om kveldene. Er jo ikke så stor enda, men kjenner at den er der;) Det er nr. to hos meg da, så det er vel kanskje vanlig å kjenne den litt tidligere?

Skrevet

Jeg kunne faktisk tydelig se og kjenne livmoren allerede i uke 11-12.. Var til legen da, som målte symfysemålet til å være 20 cm.. Han var sikker på at det enten var flere der inne, eller at jeg var mye lengre på vei.. Men neida, kun en bebis der inne, og bare kommet 5 dager lengre enn det jeg trodde....( var på UL). I uke 15 var målet 25 cm, og livmoren rakk over navlen....

Mors anatomi har veldig mye å si i forhold til når en får "baby"-mage, eller når en kan kjenne livmoren.. Jer har visst ganske "høy" livmor, derfor titten den så tydelig fram så tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...