Gulosten™ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Svigermor som ringte for å si at vi måtte huske å blåse ut stearinlyset!!!! GUD så sinna jeg var:P Hun går heldigvis på medisiner da, og prøver stadig vekk å jobbe litt. Men funker dårlig tydeligvis...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg skjønner at jeg har gått glipp av en forhistorie her? Høres ut som litt desorienterende medisiner ja... uff.
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Manisk depressiv og bipolar lidelse er vel diagnosen hun har fått... Går til oppfølging på DPS, og de har nå blitt enige om at hun kan begynne å jobbe igjen. Også går det noen uker og vi får tydelige tegn som dette på at hun strengt tatt trenger mer hjelp før hun begynner å jobbe. Hun kritiserer andre ekstremt mye, spesielt meg, mens hennes egne barn er perfekte... Samboeren min (som egentlig aldri har vært noe flink til å ta seg av datteren sin eller husarbeid) er plettfri, han er bare superflink til alt og alt han tar i blir til gull... Slitsomt ja... Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå